27.7 C
Athens
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022

Από την καραντίνα στην κανονικότητα

Οι περισσότεροι από εμάς περιοριστήκαμε λόγω της πανδημίας, με συνέπεια να αισθανόμαστε ολοένα και περισσότερο άγχος. Τέτοιου μεγέθους αγχωτικές συνθήκες συχνά εμφανίζουν σημαντικές αλλαγές στην διατροφική συμπεριφορά του ανθρώπου, «συναισθηματικό» φαγητό και «συναισθηματική» πείνα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση τροφής σε μια συνειδητή ή ασυνείδητη προσπάθεια να μετριαστούν τα αρνητικά συναισθήματα.

Αφήνουμε πίσω μας τις ημέρες που όλοι λίγο πολύ είχαμε καταναλώσει μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού, γλυκών και είχαμε μειώσει την φυσική δραστηριότητα μας καθώς παραμείναμε στο σπίτι. Σιγά σιγά πλησιάζουμε στο καλοκαίρι.

Μερικές συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να επαναφέρουμε το βάρος μας στα επιθυμητά και υγιή επίπεδα.

  • Προσπαθούμε να αυξήσουμε την κατανάλωση νερού
  • Αποφεύγουμε έτοιμους χυμούς και αναψυκτικά
  • Καταναλώνουμε αλκοόλ με μέτρο
  • Προσθέτουμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά
  • Χρησιμοποιούμε υδατάνθρακες ολικής αλέσεως
  • Αποφεύγουμε τα κορεσμένα λιπαρά
  • Καταναλώνουμε υγιεινά σνακ
  • Χρησιμοποιούμε μικρότερο πιάτο 
  • Διατηρούμε ισορροπημένη διατροφή και αποφεύγουμε στερητικές δίαιτες
  • Κρατάμε σταθερές ώρες γευμάτων
  • Προσθέτουμε καθημερινή σωματική άσκηση
  • Εξασφαλίζουμε επαρκή και ποιοτικό ύπνο

Συνοπτικά, συνδυάζοντας μια σωστή διατροφή και γυμναστική θα έχουμε σταδιακά τα επιθυμητά αποτελέσματα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ